KWALITEITSMANAGEMENT

De peilers van kwaliteitsmanagement zijn terug te voeren op klantgerichtheid, teamwerk, participatie en op continue verbetering. Het is een integraal beheersings- en verbeteringsvraagstuk dat invloed heeft op alle processen in de organisatie.

 HOME       DIENSTEN       OVER ONS       WERKEN BIJ       NIEUWS       CONTACTHome.htmlDiensten.htmlOver_ons.htmlWerken_bij.htmlBlog/Blog.htmlContact.htmlshapeimage_3_link_0shapeimage_3_link_1shapeimage_3_link_2shapeimage_3_link_3shapeimage_3_link_4shapeimage_3_link_5
ICT - BUSINESS ALIGNMENTOver_Business.htmlshapeimage_6_link_0
KWALITEITSMANAGEMENTshapeimage_7_link_0
TEST ENGINEERINGOver_Testen.htmlshapeimage_8_link_0
BEWUSTZIJNOver_Bewustzijn.htmlshapeimage_9_link_0
© 2011 - eCorVision BV